ضمانت بازگشت کالا
در چه شرایطی میتوانم کالای خود را بازگردانم؟
- لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
- از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش کالای دیجیتال جداً، خودداری کنید.
- برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بستهبندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بستهبندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
در خصوص مشکل در سلامت فیزیکی و ظاهری کالا باید نهایتا تا 24 ساعت بعد از دریافت کالا از طریق پشتیبانی درخواست خود را جهت مرجوعی اطلاع دهید
در هر زمان پس از ارسال کالا اگر بر اساس تشخیص کارشناسان کالای دیجیتال مشخص شود که مشکل گزارش شده بر اثر استفاده نا صحیح به وجود امده است پس از اطلاع به مشتری کالا تعمیر و بازگردانده شده و یا هزینه تعمیر از مبلغ کل کسر و مابقی مبلغ به ایشان بازگردادنده میشود.
- در صورتی که سفارش شما شامل اقلام هدیه باشد و قصد مرجوع کردن کل سفارش را دارید، حتما باید هدیه نیز همراه سفارش عودت داده شود. در غیر این صورت مبلغ هزینه ارسال از سفارش کسر و مابقی مبلغ به شما عودت داده خواهد شد.
- برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانهای بنویسید.)
-درصورت ارسال با پست پیشتاز، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و به آدرسkalaye.digital.ir@gmail.com ایمیل کنید.
- اگر کالا دارای رمز عبور (Password)، آی دی، اپل آی دی (id)یا الگو (pattern) است، لازم است توسط مشتری برداشته شود، تا کارشناسان کالای دیجیتال امکان تست آن را داشته باشند.
در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز پس کرایه اقدام کنید .در صورتی که برخی از شهرها پست پیشتاز پس کرایه را نمی پذیرند،تصویر رسید پستی را برای ما ارسال کنید.
اگر ساکن شیراز هستید، برای مرجوع کردن کالای خود می توانید به دو شیوه زیر اقدام کنید.
- جهت تحویل کالای خود از طریق پیک با هماهنگی با پشتیبانی ارسال کنید.
- از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.
- بسته خود را به آدرس زیر ارسال کنید.
استان فارس – شیراز – چهارراه زند – خیابان توحید – بازار موبایل پردیس – طبقه اول – پلاک 309
هزینه بازگشت چطور محاسبه خواهد شد؟
سفارشاتی که ارسال آن ها از طریق اکسپرس صورت گرفته باشد در صورت ثبت درخواست مرجوعی کالا، هر درخواست شامل 39 هزار تومان هزینه ی بازگشت میباشد.
در صورتی که هزینه ی بازگشت به سفارش شما تعلق گرفته باشد هزینه ی بازگشت از مبلغ مرجوعی کسر و باقی مانده ی مبلغ به حسابتان واریز خواهد شد.
- اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش برسد، هزینههای ارسال به عهده کالای دیجیتال است.
- برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، تصویر رسید را به آدرس kalaye.digital.ir@gmail.com ارسال فرمایید.
چطور درخواست خود را جهت مرجوعی کالا به شما اطلاع دهم؟
از طریق یکی از روشهای زیر موجود در بخش تماس با ما در ارتباط باشید
توجه: جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره پیگیری سفارش در هر یک از روشهای بالا الزامی است.