سوالی دارید؟
سوالات شما
ورود و ثبت نام
چگونه میتوانم یک پروفایل ایجاد کنم؟
پاسخ :در وب سایت روی گزینه “ثبت نام” کلیک کنید. پس از وارد کردن ایمیل و پسورد، کاربری خود را ایجاد کنید؛ سپس روی گزینه تکمیل اطلاعات کلیک و اطلاعات خود را تکمیل نمایید.
آیا امکان تغییر مشخصات کاربری و ایمیل وجود دارد؟
پاسخ : شما می توانید ایمیل خودتان را خود را ویرایش کنید؛ اما مجاز به تغییر مشخصات خود ( نام و نام خانوادگی یا کد ملی ) نیستید. برای این کار به حساب کاربری خود رفته و در قسمت جزییات حساب نسبت به تغییر آن اقدام کنید
چطور میتوانم شماره کارت خود را در حساب کاربری وارد کنم؟
پاسخ :شما میتوانید وارد حساب کاربری خود شده و شماره کارت خود را وارد نمایید.
رمز عبور خود را فراموش کردهام.چطور میتوانم وارد حساب کاربری خود شوم؟
پاسخ: در سایت دیجیلند فرایند ورود و ثبت نام در هر لحظه از طریق ارسال پیامک به شماره همراه شما انجام خواهد شد. بنابراین شما میتوانید بدون داشتن رمز عبور از طریق کدی که به شماره شما ارسال شده است به سایت وارد شوید
آیا میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
پاسخ : برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “سفارشهای من” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود.
میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
پاسخ : خیر، امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی امکان پذیر نیست. ولی میتوانید در صورت تمایل به فروشگاههای حضوری کالای دیجیتال در سراسر شیراز مراجعه کنید.
چطور آدرس خود را در حساب کاربری ثبت کنم؟
پاسخ :پس از تکمیل اطلاعات کاربری خود به قسمت نشانی ها مراجعه نمایید.
روند ثبت سفارش
تمایل دارم از کالای دیجیتال خرید کنم، اما هنوز کاملا به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا حتما به دست من خواهد رسید؟
پاسخ : علاوه بر سابقه طولانی و فروشگاه مجموعه کالای دیجیتال، داشتن نماد اعتماد الکترونیکی نیز به فعالیت آنلاین ما رسمیت و اعتبار میبخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا میشود و کسب و کار اینترنتی که نماد را کسب کرده است، به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما میتوانید در صفحه اصلی وبسایت دیجیلند با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید. در ضمن میتوانید روی مجوز و گواهینامهها کلیک کرده تا موارد بیشتری از مجوزهای کالای دیجیتال را مشاهده کنید.
آیا برای خرید از کالای دیجیتال، حتما باید در سایت عضو باشم؟
پاسخ : بله. برای خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید. با این وجود بدون وارد شدن به سایت نیز میتوانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید.
آیا میتوانم در تمام ساعات شبانه روز سفارش خود را ثبت کنم؟
پاسخ : بله، شما میتوانید در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش “انتخاب آدرس” با انتخاب گزینه “افزودن آدرس جدید” آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. نکته: توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی به همراه داشته باشد
چگونه میتوانم از وضعیت سفارشی که ثبت کرده ام، مطلع شوم؟
پاسخ: شما میتوانید برای اطلاع از وضعیت سفارش، وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه “سفارش های من” از وضعیت آن مطلع شوید. در ضمن وضعیت سفارش از طریق گزینه پیگیری سفارش و وارد نمودن کد سفارش قابل پیگیری می باشد.
آیا میتوانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟
پاسخ : بله،این امکان برای شما فراهم شده است تا در کالای دیجیتال و از طریق بخش کالای درخواستی در صورت موجود نبودن کالای مورد نظرتان ،کالا را ثبت سفارش نموده تا در اسرع وقت برای شما موجود شود.
بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با کالای دیجیتال تماس بگیرم؟
پاسخ : خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش با شما تماس خواهند گرفت.
در صورتی که خرید من برای شخص دیگری باشد، آیا فاکتور فروش به همراه بسته برای تحویل گیرنده فرستاده خواهد شد؟
پاسخ : بله فاکتور هم برای او ارسال خواهد شد.
آیا کالاهای خریداری شده از کالای دیجیتال آماده استفاده هستند یا باید روی آنها برنامههای کاربردی را خودم نصب کنم؟
پاسخ : کالاهایی نظیر گوشی موبایل، هیچ نیازی به نصب نرم افزار برای فعال سازی و راه اندازی اولیه ندارند. البته شما میتوانید برنامههای کاربردی مورد نیاز خود را به راحتی دانلود و نصب کنید. کالاهایی مانند لپ تاپها که فاقد سیستم عامل هستند، بایستی توسط خریدار بر روی آنها سیستم عامل سازگار با آن دستگاه نصب شود و درایورهای مورد نیاز نیز در صورت لزوم بایستی از سایت شرکت سازنده دانلود و نصب شوند.
چگونه میتوانم مبلغ سفارش را پرداخت کنم؟
پاسخ : شما میتوانید از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب، در سایت کالای دیجیتال هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.
آیا میتوانم مبلغ سفارش را در محل تحویل کالا پرداخت کنم؟
پاسخ : میتوانید شرایط کامل امکان پرداخت در محل را از طریق لینک زیر مطالعه بفرماید
آیا میتوانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟
پاسخ : بله میتوانید شرایط خرید اقساطی را از بخش فروش اقساطی مطالعه بفرمایید
ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
پاسخ : گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حسابهای میانی بانک است و خود بانک مغایرتها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت میدهد. ظرف مدت ۴۸ ساعت مبلغ به حساب مبدا بازگردانده خواهد شد.
آیا امکان بازگرداندن کالا وجود دارد؟
پاسخ : بله . فروشگاه کالای دیجیتال این امکان را برای شما فراهم کرده است تا در بازه زمانی هفت روز پس از خرید کالا را در صورت ایراد مرجوع نمایید.میتوانید شرایط مرجوعی کالا و نحوه انجام را از طریق بخش 7 روز ضمانت بازگشت کالا مطالعه بفرمایید
نحوه ارسال سفارش ها به چه شکل است؟
پاسخ: کالای دیجیتال روش ارسال متفاوتی را جهت سهولت در ارسال و همچنین تسریع در دریافت کالا برای شما عزیزان در نظر گرفته است که میتوانید بسته به شرایط خود یکی از ان ها را پس از خرید انتخاب نمایید
چطور میتوانم سفارشم را لغو کنم ؟
پاسخ :چنانچه مبلغ کالا را هنوز واریز نکرده اید، میتوانید با مراجعه به پروفایل خود سفارش یا مرسوله ایی که از خرید آن منصرف شدید را لغو نمایید.
در صورت پرداخت وجه، امکان کنسلی و عودت وجه وجود ندارد.
میتوانم بعد از فاکتور شدن سفارش درخواست تغییر در مندرجات فاکتور را بدهم ؟
پاسخ:خیر. بعد از صادر شدن فاکتور امکان هیچ تغییری وجود ندارد.
چطور نظر خود را برای کالای خریداری شده ثبت کنم ؟
پاسخ:با ورود به صفحه “سفارش های من و انتخاب گزینه ی “جزییات” سفارش مورد نظر را انتخاب کنید و سپس با زدن گزینه ی”ثبت نظر” نظر خود را ثبت کنید. توجه کنید فقط در صورت ثبت نظر برای کالای خریداری شده و در صورت تایید آن به شما امتیاز تعلق میگیرد
سفارشات چگونه از طریق پست پیشتاز ارسال می شوند؟
پاسخ :در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، میتوانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید: http://itemtracking.post.ir شماره مرسوله 24 رقمی پست برای شما از طریق پیامک ارسال شده و همچنین میتوانید با مراجعه به پروفایل خود اطلاعات را دریافت کنید.
چنانچه سوال دیگری دارید میتوانید از طریق راه های ارتباطی ما در بخش تماس با ما با فروشگاه در ارتباط باشید