سوالات متداول بخش تعمیرات
چرا تعمیرات گوشی خود را به مرکز تعمیرات موبایل بسپاریم؟
مرکز تعمیرات موبایل خدمات متنوعی در حوزه تعمیرات را به مشتریان خود ارائه میدهد که میتوان به تعمیر تخصصی موبایل و تبلت از تمامی برندهای موجود در بازار ایران اشاره نمود مانند: تعمیر گوشی سامسونگ، اپل، هواوی، شیائومی، نوکیا، ال جی، اچ تی سی و غیره که تعمیرات گوشی موبایل زیر نظر متخصصین آشنا به این برندها انجام میشود.مرکز تعمیرات موبایل به لطف در اختیار داشتن متخصصین توانمند و تکنولوژیهای روز دنیا توانسته طیف وسیعی از خدمات تعمیرات گوشیهای موبایل و تبلت را ارائه دهد که مهمترین آنها عبارت اند از:
تعمیر و تعویض صفحهنمایش موبایل، تعمیر و تعویض تاچ گوشی، تعمیر بلندگوی موبایل، تعمیرات هارد گوشی، تعمیر و یا تعویض دوربین گوشی، تعویض هارد موبایل، ترمیم بوت موبایل، تعویض بیس باند گوشی، ترمیم سریال موبایل، تعویض گلس صفحه نمایش موبایل، رفع ایراد شناسایی نشدن شبکه، مشکل عدم خواندن سیم کارت، شوک دادن باطری موبایل، تست تغذیه قطعات گوشی، تست افت ولتاژ، برطرف کردن مشکل هنگ و ریست، تعمیر میکروفن موبایل، تعمیر دوربین گوشی، تعمیر مموری کارت موبایل، تعمیر ویبره موبایل، تعمیر بلوتوث موبایل، تعویض آی سی آنتن، تست صدای اسپیکر موبایل.
در زمینه تعمیرات موبایل و تبلت بارها دیده شده که دستگاه کاربران توسط تعمیرکار غیرمتخصص مورد تعمیر قرار میگیرد که نه تنها مشکل موبایل برطرف نمیگردد بلکه موبایل با مشکلات متعدد دیگری هم روبرو میشود و یا پس از تعمیر و تحویل موبایل به کاربران هیچ تضمینی از سوی تعمیرکار داده نمیشود، به همین منظور مرکز تعمیرات موبایل با استفاده از قطعات اصلی و دارای ضمانت تعمیر، اقدام به تعمیرات انواع گوشی موبایل مینماید که منجر به افزایش طول عمر موبایل میگردد و در انتها علاوه بر تضمین تعمیر و اصالت قطعات، مهلت تست چند روزه نیز در اختیار کاربر قرار میگیرد.سعی مرکز تعمیرات موبایل بر این است تا “تعمیر موبایل” را در سریعترین زمان ممکن و یا حتی در یک روز به پایان رساند و تحویل دهد، اما مواردی مانند مشخص نبودن ایراد اصلی موبایل که مستلزم بررسی دقیق تمام قطعات است را باید در نظر گرفت. اما خدماتی مثل تعویض السیدی موبایل و یا تعویض گلس گوشی و مواردی ازاینقبیلان روز قابل انجام میباشد تا شما کمترین زمان در روند تعمیر موبایلتان را شاهد باشید. به طور کلی زمان تعمیرات از چند ساعت تا نهایتاً 48 ساعت انجام میپذیرد.
آیا مشاوره و ثبت درخواست تعمیرات موبایل یا لپ تاپ در کالای دیجیتال رایگان است؟
بله، ثبت درخواست و دریافت مشاوره در خصوص موبایل و تعمیرات و مشکلات آن در کالای دیجیتال رایگان است. کافی است با ما تماس بگیرید یا ثبت درخواست کنید. حتی بعد از اینکه گوشی شما در مرکز تعمیرات موبایل کالای دیجیتال رسید، کارشناسان به رایگان گوشی شما را ارزیابی می کنند و هزینهها و اقدامات لازم برای تعمیر گوشی و رفع مشکل آن را به شما اعلام می کنند؛ و در صورتیکه تمایل به انجام تعمیر نداشتید هزینه ای از شما بابت ارزیابی گوشی دریافت نخواهد شد.
بعد از ثبت درخواست، چه فرایندی در کالای دیجیتال اتفاق میافتد؟
بعد از ثبت درخواست توسط شما در سایت کالای دیجیتال، ما با شما تماس میگیریم. مشاورهی اولیهی رایگان به شما ارائه خواهد شد. سپس بسته به نوع تعمیر ، مکان و زمان مناسب توسط شما تعیین میشود. تعمیرات انجام شده و فاکتور به همراه گارانتی تعمیرات به شما ارائه خواهد شد.
آیا شما از قطعات اصلی گوشی یا لپ تاپ برای تعمیر آن استفاده میکنید؟
بله. تمام قطعات مورد استفاده توسط کالای دیجیتال اصل بوده و با توجه به حساسیت ما بر روی کیفیت خدماتی که به مشتریان خود ارائه میدهیم، همواره از استفاده از هر نوع قطعهای که غیراصل و نامناسب بوده و کیفیت لازم را ندارد پرهیز میکنیم و این موضوعی است که شما با دریافت فاکتور مکتوب پس از انجام تعمیرات نیز می توانید از آن مطمئن شوید.
مدت زمان گارانتی تعمیرات موبایل کالای دیجیتال چقدر است؟
کلیهی تعمیرات موبایل یا لپ تاپ کالای دیجیتال دارای گارانتی یک تا شش ماه هستند. این تفاوت به جهت تفاوت در نوع قطعه های مصرفی است؛ به این معنی که مدت گارانتی باتری با گارانتی صفحه نمایش قاعدتا متفاوت است
برای تعمیرات موبایل یا لپ تاپی که در محل انجام پذیر نیستند راهکارتان چیست؟
به راحتی همچنان با ثبت یک درخواست در ابتدا یک مشاوره تلفنی به شما داده می شود و سپس در صورتیکه تمایل به ارزیابی بیشتر در کارگاه تعمیرات را داشتید می توانید حضوری به مرکز مراجعه نمایید و یا برای ارسال دستگاه خود کارشناسان ما با شما هماهنگی های لازم را به عمل خواهند آورد. پس از ارزیابی اولیه در مرکز هزینه های رفع مشکل دستگاهتان به شما اطلاع داده خواهد شد و در صورت تمایل نسبت به تعمیر گوشی اقدام و همراه با گارانتی مکتوب گوشیتان به شما عودت داده خواهد شد.
آیا کالای دیجیتال در خصوص خرید گوشی هم مشاوره ارائه میدهد؟
بله، اگر برای خرید تلفن همراه نیاز به مشورت و اطلاعات فنی هستید ما در کالای دیجیتال به شما مشاوره میدهیم.
آیا شما تعمیرات موبایل را آموزش هم میدهید؟
بله، البته! ما در کالای دیجیتال آکادمی آموزش تعمیرات را هم راهاندازی کردهایم و در آن تعمیرات موبایل را از سطح مبتدی تا فوق تخصصی به کسانی که علاقمند یا دنبال راهاندازی کسب و کار خود هستند، آموزش میدهیم.
آیا کالای دیجیتال تعمیرات موبایل در محل را نیز انجام می دهد؟
قطعا بله؛ مجموعه کالای دیجیتال با نام قبلی (کلینیک موبایل) از مبتکرین تعمیرات موبایل در محل بود و تاکنون توانسته بیش از 50 هزار سرویس موفق را ارائه دهد. سرویس هایی به تمام نقاط شیراز از غرب شیراز گرفته تا شرق و مرکز آن. اما باید توجه داشته باشید که تمام انواع تعمیرات گوشی های موبایل قابل انجام در محل نیستند و برای تعمیر گوشی ، در برخی موارد دستگاه حتما باید به مرکز تعمیرات موبایل ارجاع پیدا کند. با صحبت و دریافت مشاوره تعمیرات موبایل از طریق تلفن ؛ متخصصان کالای دیجیتال طبق برآورد اولیه از خرابی گوشی شما ؛ راهنمایی های لازم را در خصوص امکان انجام تعمیرات موبایل در محل و یا در مرکز تعمیرات موبایل کالای دیجیتال به شما خواهند داد.
چه مدت زمان می برد تا مرکز تعمیرات موبایل کالای دیجیتال گوشی مرا تعمیر کند؟
مدت زمان تعمیر قسمت های مختلف گوشی متفاوت است، اما مرکز تعمیرات موبایل این تضمین را دارد که در اسرع وقت گوشی موبایل شما را تعمیر نماید.
هزینه های تعمیرات در مرکز تعمیرات موبایل چگونه می باشد؟
هزینه تعمیرات در مرکز تعمیرات موبایل به دو صورت محاسبه می شود 1- گوشی هایی که خرابی آنها مشخص است، مثلا اسپیکر یا دوربین گوشی مدل آیفون 6 از کار افتاده که هزینه مشخصی دارد. 2- حالت دوم زمانیست که خرابی گوشی مشخص نیست و پس از ارسال به مرکز تعمیرات موبایل و عیب یابی، هزینه تعمیرات مشخص می شود.
آیا مرکز تعمیرات موبایل توانایی تعمیر جدیدترین مدل های موجود در بازار را دارد؟
متخصصان ما همگی مدرک تعمیر موبایل از سازمان فنی و حرفه ای کسب کرده اند. با توجه به تعمیرکاران با سابقه و فنی که در مرکز تعمیرات موبایل وجود دارد این تضمین وجود دارد که کلیه گوشی های موبایل موجود در بازار توسط تیم تعمیرات و عیب یابی مرکز تعمیرات موبایل تعمیر گردد.
آیا ضمانتی برای تعمیر گوشی موبایل من وجود دارد؟
گوشی موبایل پس از انجام تعمیرات یک کارت گارانتی تعمیرات دریافت می نماید که تا مدت مشخصی تعمیرات انجام شده را گارانتی و ضمانت می نماید. یعنی اگر در مدت مشخص شده عیب تعمیر شده بازگردد، مرکز تعمیرات موبایل موظف است گوشی را بصورت رایگان تعمیر نماید.
من شیراز نیستم ، شهرستان هستم آیا گوشی من را نیز تعمیر می کنید ؟
خوشبختانه بله،شما از سراسر کشور پس از ثبت درخواست خود میتوانید با هماهنگی قبلی دستگاه خود را برای مرکز تعمیرات موبایل ارسال و بعد از انجام کار دریافت نمایید.
آیا در تعمیر گوشی های همراه می توان به افراد غیر حرفه ای اعتماد کرد؟
سپردن تعمیر تلفن همراه به فردی کم تجربه و غیرحرفهای مشکلات زیادی برای شما پیش خواهد آورد. اگر حتی در کوتاه مدت مشکل شما رفع شود، در طولانی مدت متحمل ضررهای زیادی میشوید، از آن جمله میتوان به موارد زیر اشاره کرد، ممکن است:
متحمل هزینه های گزاف شوید
در تعمیر موبایل شما از قطعات بی کیفیت استفاده شود
گوشی همراه شما در کوتاه مدت مجدد نیاز به تعمیر پیدا کند
قطعات اصلی گوشی با قطعات دست دوم تعویض شود
به سایر قطعات گوشی آسیب وارد شود
از قطعات بی کیفیت در تعویض قطعات گوشی استفاده شود
از اطلاعات شخصی شما در گوشی موبایلتان سو استفاده شود
شما میتوانید سوالات متفاوت خود را در مورد خدمات تعمیرات از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در میان بگذارید و در اسرع وقت جواب خود را دریافت کنید.
لازم به ذکر است که تمامی هزینه های پستی و ارسال و دریافت در مرکز ما رایگان میباشد.